Elektronikus ellenőrző – tudnivalók

 

Kedves Szülők és Diákok!

 

A KRÉTA Elektronikus ellenőrzője a szülőknek és tanulóknak nyújt segítséget a tanulmányok alatti naprakész információhoz jutásban.

Bővebb információ a KRÉTA Tudásbázis oldalán, ide kattintva érhető el.

 

 

Belépek az E-Ellenőrzőbe

KRÉTA – Gondviselői jelszó igénylés

 

Gondviselő jelszót ide kattintva lehet igényelni.

E-ÜGYINTÉZÉS

 

Az e-Ügyintézés szoftverben a felhasználók kérelmeket, jelentkezési lapot, iratokat, igazolásokat, felmentéseket és egyéb dokumentumokat nyújthatnak be az intézmények felé elektronikus formában, továbbá nyomon követhetik a folyamatban levő ügyeiket.

Az e-Ügyintézésről bővebben itt.

FOGADÓÓRA

 

Kedves Szülők!

A közelgő fogadóórára lehetőség nyílik a KRÉTA felületén keresztül időpontot foglalni tanárainkhoz.

Abban az esetben, ha meg lett adva fogadóóra, a KRÉTA rendszerüzenetet küld a Gondviselőknek, melyben látható, melyik tanár mikor érhető el.

KRÉTA TESZEK – A SZÜLŐI REGISZTRÁCIÓ BEMUTATÁSA (NOTEBOOK IGÉNYLÉS ESETÉN)

 

TESZEK – Szülői felület

 

A videókban bemutatásra kerül, hogy a KRÉTA Szülőknek mobil alkalmazásban ill. a böngészőprogrammal használható webes felületen hogyan lehet eszközregisztrációt indítani az arra jogosult tanulók szüleinek.

Ha még nem töltötte le a KRÉTA Szülőknek mobil alkalmazást, akkor ide kattintva megismerkedhet az applikációkkal, továbbá az oldalról le is tudja tölteni az alkalmazásboltokból! A KRÉTA Szülőknek mobil applikáció az Android, az iOS és a Huawei telefonokra és táblagépekre is egyaránt elérhető.

Fontos tudni, hogy a Tárgyi eszköz ügyintézés menüpontból elérhető regisztráció csak a nappali rendszerű iskolai (köznevelési) oktatásban részesülő, 9. évfolyamos tanulók, törvényes képviselőnek jelölt szülei, gondviselői számára elérhető.

A törvényes képviselőnek jelölést az iskola KRÉTA Adminisztrátora tudja beállítani a szülőhöz és gondviselőhöz!

 

Forrás: KRÉTA Tudásbázis