Elektronikus ellenőrző – tudnivalók
Kedves Szülők és Diákok!
A KRÉTA Elektronikus ellenőrzője a szülőknek és tanulóknak nyújt segítséget a tanulmányok alatti naprakész információhoz jutásban.
Bővebb információ a KRÉTA Tudásbázis oldalán, ide kattintva érhető el.
A szülői felületen elérhető funkciókról ebből a videóból kaphatnak bővebb tájékoztatást.
Belépek az E-Ellenőrzőbe
KRÉTA – Gondviselői jelszó igénylés
Gondviselő jelszót ide kattintva lehet igényelni.
E-ÜGYINTÉZÉS
Az e-Ügyintézés szoftverben a felhasználók kérelmeket, jelentkezési lapot, iratokat, igazolásokat, felmentéseket és egyéb dokumentumokat nyújthatnak be az intézmények felé elektronikus formában, továbbá nyomon követhetik a folyamatban levő ügyeiket.
Az e-Ügyintézésről bővebben itt.
FOGADÓÓRA
Kedves Szülők!
A közelgő fogadóórára lehetőség nyílik a KRÉTA felületén keresztül időpontot foglalni tanárainkhoz.
Abban az esetben, ha meg lett adva fogadóóra, a KRÉTA rendszerüzenetet küld a Gondviselőknek, melyben látható, melyik tanár mikor érhető el.
KRÉTA TESZEK – A SZÜLŐI REGISZTRÁCIÓ BEMUTATÁSA (NOTEBOOK IGÉNYLÉS ESETÉN)
TESZEK – Szülői felület
A videókban bemutatásra kerül, hogy a KRÉTA Szülőknek mobil alkalmazásban ill. a böngészőprogrammal használható webes felületen hogyan lehet eszközregisztrációt indítani az arra jogosult tanulók szüleinek.
Ha még nem töltötte le a KRÉTA Szülőknek mobil alkalmazást, akkor ide kattintva megismerkedhet az applikációkkal, továbbá az oldalról le is tudja tölteni az alkalmazásboltokból! A KRÉTA Szülőknek mobil applikáció az Android, az iOS és a Huawei telefonokra és táblagépekre is egyaránt elérhető.
Fontos tudni, hogy a Tárgyi eszköz ügyintézés menüpontból elérhető regisztráció csak a nappali rendszerű iskolai (köznevelési) oktatásban részesülő, 9. évfolyamos tanulók, törvényes képviselőnek jelölt szülei, gondviselői számára elérhető.
A törvényes képviselőnek jelölést az iskola KRÉTA Adminisztrátora tudja beállítani a szülőhöz és gondviselőhöz!
Forrás: KRÉTA Tudásbázis